Swingbat

Brilliant game this, especially for an Ann Summers party.

Get a tennis ball, a stocking, a litre bottle and half fill it with water and make sure cap is on tight. Place the tennis ball into the stocking right down into the foot part and tie it on a guest so it hangs behind them and a few inches from the floor.

Now place the litre bottle with the water in it in the middle of the room. The guest has to swing the tennis ball and try to knock the bottle over. Don't forget to time them! After 3 minutes if they haven't knocked it down, move on to the next guest. Each guest takes a turn, the one who does knock it down in the fastest time is the winner!

The secret is in the way they swing their hips (indicating the nature of the game)

It's not easy either. The quickest guests do it in 30 seconds. It has everybody in fits of laughter.

Comments

Avatar
:) :D ;) :'( :O :/ :( 8| :P :/ <3
Avatar

Mary

I have used a variation of this game at my parties. Two girls, two pairs of tights and four oranges. Each girl has one orange in the tights and one on the floor. They then have to race to get the one on the floor between two points and score a goal. Absolutley hilairous.



Reply will be posted once approved.
Avatar

defo be tryin this at me next party sounds a rite laff lol xxx



Reply will be posted once approved.
Avatar

far too easy at our party!



Reply will be posted once approved.
Avatar

It was awesome. Everybody swinging their snake hips. OOOH GERTCHA



Reply will be posted once approved.
Avatar

l0ol its funny i will show it to my friend



Reply will be posted once approved.
Avatar

Alisha

I have just become a Ann Summers Party Organiser and i will be trying this game at my first party this saturday,should be fun.



Reply will be posted once approved.
Avatar

lOL!!! sOoOoOo funny!! i've got to try it



Reply will be posted once approved.
Avatar

Vickie

I've just become an Ann Summers party organiser and am preparing for my first party. This sounds like a good laugh! Will defo be trying it!



Reply will be posted once approved.
Avatar

do you tie it to your ankle?



Reply will be posted once approved.
Avatar

Soooo funny! I'd love to get my friends doing this



Reply will be posted once approved.
Avatar

I am an Ann Summers party organiser and the girls at my parties love this game
thsnks



Reply will be posted once approved.

Recent Comments

Avatar

Black Magic So that's why it's called black magic..... Make...

Avatar

Sumptuous Susan I have played a game before that goes "I am goi...

Avatar

Hairdryer Balloon Tennis You can change it to the cold (no heat) setting.

Avatar

Murder In The Dark if the detective if dead I usually do majority ...

Avatar

Whipped Cream Plates or you can do frozen gum in the rapper and whoe...

Avatar

Skittles I like this game but it can get gross when sali...

Avatar

Piggly Wiggly can this work for 2 people?

Avatar

Balloon Truth or Dare lol I wanna try this

Avatar

Forfeits and Dares omg these are so cool thanks were not bored any...


Our Latest Monthly Stats: 
10,332 Peak Visitors a day
519,649 Pages


Party Plan for iPhone

Recent Comments

Avatar

Black Magic So that's why it's called black magic..... Make...

Avatar

Sumptuous Susan I have played a game before that goes "I am goi...

Avatar

Hairdryer Balloon Tennis You can change it to the cold (no heat) setting.

Avatar

Murder In The Dark if the detective if dead I usually do majority ...

Avatar

Whipped Cream Plates or you can do frozen gum in the rapper and whoe...

Avatar

Skittles I like this game but it can get gross when sali...

Avatar

Piggly Wiggly can this work for 2 people?

Avatar

Balloon Truth or Dare lol I wanna try this

Avatar

Forfeits and Dares omg these are so cool thanks were not bored any...