Yummy Or Not

You'll need a blindfold and different kinds of edible food. Divide into two teams.

You blind fold one person from each team and let them smell and touch the food while their team yells out clues for them to guess what the item is.

The team with the most correct guesses wins.

Comments

Avatar
:) :D ;) :'( :O :/ :( 8| :P :/ <3
Avatar

cool game but why not taste instead

Avatar

we will play it now for our years 9's leaving party lololololololol

Avatar

i have played this before
it can be so funny

Avatar

hmmmm... ill think about it

Avatar

omg i love this game lol

Avatar

chloe

cool! could be better

Avatar

Kookie

Sounds really fun!! Might try it myself!!!

Avatar

lol u lo a just crazy nah i will try the games dude

Avatar

sounds ok ...

Avatar

Mi butt

lol i am going to try it when mi birthday is here!!

Avatar

its a good 1

Avatar

different

Avatar

diamond girl

this would be soo kewl!!!im gonna try it at my party!

Avatar

try geting them to eat the food aswell watch out for spicey ones!!

Avatar

hayley knapp

very good tryed it out myself it was great

Avatar

ciara

kool game love ciara xxx

Recent Comments

Avatar

Pig Out soo doing this <3

Avatar

Mr and Mrs Quiz ah jaysus that was gr8

Avatar

Camera Game this is a stupid game all u do is take selfies

Avatar

Balloon Stick Sounds fun :D

Avatar

Surprise, Surprise old and boring grow up dude:/

Avatar

Boy Meets Girl Sounds confusing

Avatar

Kiss the Poster im gonna get one of david tennant or matt smith...

Avatar

Kiss the Poster im gonna get one of david tennant or matt smith...

Get our Free Party Guide!

Just enter your details here
Email

First Name

 Yes, I'd also like to receive the newsletter



Party Plan for iPhone

Recent Comments

Avatar

Pig Out soo doing this <3

Avatar

Mr and Mrs Quiz ah jaysus that was gr8

Avatar

Camera Game this is a stupid game all u do is take selfies

Avatar

Balloon Stick Sounds fun :D

Avatar

Surprise, Surprise old and boring grow up dude:/

Avatar

Boy Meets Girl Sounds confusing

Avatar

Kiss the Poster im gonna get one of david tennant or matt smith...

Avatar

Kiss the Poster im gonna get one of david tennant or matt smith...